joi, 8 iunie 2017

‚Până acum am umblat în lumina stelelor; dar acum mi-a răsărit soarele!’


În Myanmar, în Asia, un băștinaș păgân a găsit o carte cu Psalmi, pe care o pierduse un turist. Păgânul știa să citească; de aceea s-a apucat să citească necunoscuta carte și înainte de a o fi citit toată, s-a hotărât să renunțe la idolatrie și și-a aruncat idolii. Timp de douăzeci de ani L-a cinstit pe Dumnezeul cel veșnic, așa cum este El arătat în Psalmi și a folosit Psalmul 51, pe care l-a învățat pe dinafară, ca pe rugăciunea lui zilnică. Dar apoi s-a întâlnit cu un misionar, care i-a dat un Nou Testament. Cu bucurie negrăită a citit localnicul, acum pentru prima dată, istoria răscumpărării și a învățat să-L cunoască pe Domnul Isus, Mântuitorul lumii, ca pe răscumpărătorul lui. Bucuria și veselia lui nu cunoșteau margini și jubilând a strigat: ‚Până acum am umblat în lumina stelelor; dar acum mi-a răsărit soarele!’

Scumpe cititor, care ai întâlnit peste tot povestiri minunate, căi și călăuziri ale lui Dumnezeu cu oamenii, care ai experimentat cu siguranță deja tu însuți așa ceva, în diferite feluri, în propria ta viață, spune: tu în care lumină umbli? Și încotro duce calea ta?

Mesagerul crestin
Minunatele cai si calauziri ale lui Dumnezeu 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Staruinta..

.... Alte două profeţii pe care le-am citit adesea şi asupra cărora am cugetat mult mi s-au ivit în minte în clipa aceea tot cu atâta putere...