vineri, 30 iunie 2017

Dumnezeul celei de~a doua şanse


"... toată noaptea ne-am trudit, şi n-am prins nimic..." Luca 5:5

Când Petru a spus:"... toată noaptea ne-am trudit, şi n-am prins nimic..." parcă auzi descurajarea din vocea sa. În ciuda abilităţilor sale de pescar, s-a întors cu plasele goale. Însă totul se schimbă când intră Isus în scenă şi spune: "Depărteaz-o la adânc, şi aruncaţi-vă mrejile pentru pescuire." (Luca 5:4) Rezultatul? Biblia spune: "După ce le-au aruncat, au prins o aşa de mare mulţime de peşti că începeau să li se rupă mrejile." (Luca 5:6) Poate stai în locul în care stătea Şi Petru; peisajul e şters, plasele sunt goale; ai încercat totul şi nimic n-a mers, iar acum eşti gata să abandonezi. Un lider creştin a scris: "Unii au încetat pur şi simplu să mai aibă aşteptări. Au acumulat atâtea dezamăgiri, încât le este teamă să mai viseze şi să-şi extindă orizontul. Însă Dumnezeu doreşte să apucăm frâele zilei de mâine; El nu ne va permite să trăim în trecut şi nici să învinovăţim orice sau pe oricine ne restricţionează viitorul."

Dumnezeu ştie cât de mult te-ai străduit. Îţi vede descurajarea şi azi te invită să pescuieşti din nou; de data aceasta împreună cu El. Dacă te-ai luptat cu dependenţa, amintiri tulburătoare, eşec financiar sau boală, nu abandona! Domnul noilor începuturi doreşte să urce la bord. El ştie exact unde se află "bancurile de peşti". Ar trebui să ştie, doar El le-a aşezat acolo! Aşa că înainte de a-ţi strânge plasele şi a acosta, priveşte în sus şi spune: "Voi face cum spui, Doamne şi vor arunca din nou mrejele." Fă astfel şi nu vei regreta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Staruinta..

.... Alte două profeţii pe care le-am citit adesea şi asupra cărora am cugetat mult mi s-au ivit în minte în clipa aceea tot cu atâta putere...