joi, 1 iunie 2017

Bobocul


🌹Era doar un boboc mic si atat de pur. L-am urmarit zi de zi cum sub razele de soare s-a deschis incet, timid, dar hotarat sa-si arete toata splendoarea. El nu ar fi reusit niciodata singur. Soarele si ploaia au fost cei care l-au indemnat sa se deschida. Si in fiecare dimineata il uda roua iar el ca multumire isi deschidea petalele catifelate una cate una, pana cand in inflorirea lui a devenit un trandafir de toata frumusetea🌹. Acuma sta acolo mandru si imprastie mireasma lui trecatorilor.
Te slavesc Tata ceresc ca ai creat o asa minunatie pentru ca ochii mei sa se bucure. Slavit fie Numele Tau!!!
Asa este si viata unui crestin. La inceput este doar un boboc, apoi sub minunata indrumare plina de dragoste a lui Dumnezeu si udat de Duhului Sfant, el se deschide tot mai mult pana la desavarsire. Tot ce trebuie sa faca e sa se stea in lumina Soarelui si sa accepte cu bucurie ploaia Duhului. In fiecare zi frumusetea lui va creste si mireasma, frumusetea si dragostea pe care o va revarsa va fi minunata. Toti care il vor vedea Il vor slavi pe Dumnezeu.
Se mai spune ca adevarata mireasma o da doar trandafirul zdrobit.  🌹🌹🌹

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Staruinta..

.... Alte două profeţii pe care le-am citit adesea şi asupra cărora am cugetat mult mi s-au ivit în minte în clipa aceea tot cu atâta putere...