vineri, 9 iunie 2017

Dumnezeu vrea sa se fooseasca de tine !

De ce sunt atâția oameni care cad în depresii, în descurajări? Știu că astăzi ești la pământ. Simți că nu te mai poți ridica și de multe ori te întrebi: "Oare mai poate face Dumnezeu ceva cu viața mea?"
Când aștepți o încurajare, cei din jur îți spun ca nu esti bun de nimic. Cerul este mult prea departe și rana ce o porrți în suflet îți lasă doar răni dureroase!


Vreau sa te mângâi spunându-ți urmatoarele cuvinte: Dumnezeu s-a folosit de Ieremia care era mult prea tânăr când a început să slujească, de Iov care era bonlav. De Moise care a fost un bâlbâit. De Pavel care înainte să se întâlnească cu Dumnezeu era un înrăit împotriva creștinilor. Dumnezeu s-a folosit de Petru care s-a lepădat de Isus, s-a folosit până si de Ilie care a ajuns în depresie.

Dumnezeu si de tine vrea să se folosească pentru ca suferința ta, zdrobirea ta este îngăduită cu un scop. Dumnezeu vrea să te folosească pe tine aici pe pamant, sa fi o încurajare si o mărturie vie. Ridică-te în Numele Domnului Isus Hristos și spune împreună cu mine: "Doamne ajută-ne sa împlinim aceste cuvinte spuse de Iosua..
Cât despre mine, eu si casa mea vom sluji Domnului." (Iosua 24:15) Isus Hristos vrea să scrie istoria cu tine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Staruinta..

.... Alte două profeţii pe care le-am citit adesea şi asupra cărora am cugetat mult mi s-au ivit în minte în clipa aceea tot cu atâta putere...