duminică, 18 iunie 2017

Sa ai pace in suflet atunci cand Cerul tace. Când e acoperit de nori, iar furtuna e prea puternica, sa ai pace si invata sa mergi pe ape. Nimeni nu spune ca trebuie sa fugi sau sa te lupți cu valurile. Trebuie doar sa mergi. Un pic astazi, un pic maine. Nu contează daca ai mers putin sau mult, Dumnezeu se bucura de fiecare victorie de-a ta, indiferent de cat de mica ar fi. Uneori, trebuie sa te opresti, sa iei o pauză si sa te odihnesti. Ai purtat multe lupte, asa ca trebuie sa-ti lasi inima sa bată din nou cu putere, dând viață in fiecare părticică din tine.
Uneori, te lupți cu tacerea lui Dumnezeu. Strigi si nu primesti raspuns. Plângi si e aceeasi situație. Stiu cum e. Stiu cum e sa privesti in sus, sa astepti niste răspunsuri si sa primesti tăcere. Stiu cum e sa bati, sa tipi sau pur si simplu sa vrei sa renunți la tot pentru ca te gândesti ce rost are. Stiu cum e sa simti cum te stingi încetul cu încetul si sa nu te mai poți ruga, lăsând inima sa suspine. Dar stii, in astfel de momente, chiar daca nu am mai avut putere sa spun ceva, Dumnezeu a coborât langa mine. A coborât langa mine prin persoanele care s-au rugat pentru mine si care, la propriu, m-au cărat in spate. L-am simtit pe Dumnezeu coborând langa mine atunci cand priveam noaptea stelele si ma întrebam unde e. L-am simtit pe Dumnezeu cand imi soptea un cântec dulce pe care doar eu il auzeam si totusi, ma indoiam ca acela ar putea fi un raspuns. Si in tot acest timp, stii ce făceam? Il întrebam unde e. Il întrebam de ce se ascunde cand, de fapt, eu ma ascundeam, ridicând ziduri de necredinta si deznadeje.
Acum, vreau sa-ti mai spun ceva. Daca tu crezi ca esti uitat de Dumnezeu, sa nu crezi asemenea minciună pentru ca El a coborât langa tine chiar acum. Poate nu te mai poți ruga, dar fiecare lacrimă căzută e o mica rugăciune pe care Dumnezeu o intelege si o primeste. Nimic nu e mai sfânt si mai curat ca o lacrimă ce curge in tăcere dintr-o inima franta. Lumina are nevoie doar de o mica crapatura ca sa poata intra. Lasa-L pe Dumnezeu sa pună din nou lumina speranței si a credintei in sufletul tau. Chiar daca El tace, este la lucru. Ai răbdare, mergi pe ape si luminează dragostea Lui asteptând deoarece, dupa cum stii, asteptarea celor neprihaniti nu va fi decat bucurie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Staruinta..

.... Alte două profeţii pe care le-am citit adesea şi asupra cărora am cugetat mult mi s-au ivit în minte în clipa aceea tot cu atâta putere...