vineri, 2 iunie 2017

Șapte rugăciuni esentiale


  1. „Pașii mei stau neclintiți pe cărările Tale, și nu mi se clatină picioarele“ (Psalm 17.5).
  2. „Primește cu bunăvoință cuvintele gurii mele, și cugetarea inimii mele, Doamne, Stânca mea și Izbăvitorul meu!“ (Psalm 19.14).
  3. „Arată!mi, Doamne, căile Tale, și învață!mă cărările Tale“ (Psalm 25.4).
  4. „Doamne, deschide!mi buzele, și gura mea va vesti lauda Ta“ (Psalm 51.15).
  5. „Deschide!mi ochii, ca să văd lucrurile minunate ale Legii Tale!“ (Psalm 119.18).
  6. „Abate!mi ochii de la vederea lucrurilor deșarte, înviorează!mă în calea Ta!“ (Psalm 119.37).
  7. „Pune, Doamne, o strajă înaintea gurii mele, și păzește ușa buzelor mele!“ (Psalm 141.3). 
Mai mult aici

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Staruinta..

.... Alte două profeţii pe care le-am citit adesea şi asupra cărora am cugetat mult mi s-au ivit în minte în clipa aceea tot cu atâta putere...