marți, 18 iulie 2017

Frumusetea

Ce este frumuseţea? Nu este înfăţişarea fizică. Este ceea ce se găseşte în interior, în inima ta. Umilinţa este frumoasă. Siguranţa şi stima de sine sunt frumoase. Şi a-L cunoaşte pe Dumnezeu în mod personal aduce frumuseţe, pentru că a şti că El te iubeşte şi te acceptă îţi dă siguranţă şi stimă de sine. Aceasta te eliberează să te accepţi şi să te iubeşti pe tine şi neajunsurile tale.

Fără iertarea lui Cristos, păcatul nostru ne face urâţi în interior. Nu avem pace. Şi nici un remediu de „acoperire” din lume nu poate scimba acest lucru. Dumnezeu vede aceasta şi alţii o vor vedea şi ei. Numai Cristos ne poate face frumoşi în ochii lui Dumnezeu. Adevărata frumuseţe interioară începe cu Dumnezeu în centrul vieţii noastre şi creşte în afară.
Pot să îţi spun că Iisus Cristos mi-a schimbat viaţa şi că nu voi regreta niciodată decizia pe care am luat-o de a-L urma. De ce să nu-L chemi pe Iisus să intre şi în viaţa ta? El a spus: „Iată, Eu stau la uşă şi bat. DPoţi să-L primeşti pe Cristos prin credinţă, în rugăciune, chiar acum. Dumnezeu îţi cunoaşte inima şi nu este preocupat atât de mult de cuvintele tale, cât de atitudinea inimii tale. Iată o rugăciune ca aceea spusă de mine, prin care-ţi poţi exprima dorinţa inimii...dacă aude cineva glasul Meu şi deschide uşa, voi intra la el” (Apocalipsa 3:20).Poţi să-L primeşti pe Cristos prin credinţă, în rugăciune, chiar acum. Dumnezeu îţi cunoaşte inima şi nu este preocupat atât de mult de cuvintele tale, cât de atitudinea inimii tale. Iată o rugăciune ca aceea spusă de mine, prin care-ţi poţi exprima dorinţa inimii...Doamne Iisuse, am nevoie de Tine. Îţi mulţumesc că ai murit pe cruce pentru păcatele mele. Îmi deschid viaţa şi Te primesc ca Mântuitor şi Domn. Îţi mulţumesc că mi-ai iertat păcatele şi mi-ai dat viaţă veşnică. Preia controlul vieţii mele şi fă-mă acea persoană pe care Tu o doreşti

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Staruinta..

.... Alte două profeţii pe care le-am citit adesea şi asupra cărora am cugetat mult mi s-au ivit în minte în clipa aceea tot cu atâta putere...