luni, 17 iulie 2017

Închid ochii, îmi plec fiinţa, îmi înalţ sufletul spre cer. Privesc în zare şi Te văd… Eşti pe cruce…Faţa Ta este aşa de senină, privirea Ta este atât de blândă… Fiinţa Ta răspândeşte pacea până la marginile pământului.

Trupul îţi este brăzdat de lovituri, fruntea îţi este rănită, piroane ţi-au ţintuit mâinile … Te privesc şi mă-nfior… În palma Ta este gravat şi numele meu. Doamne… ai murit şi pentru mine! Iartă-mă că eşti pe cruce şi din vina mea. Doamne ştii ... că-mi pare aşa de rău … iartă-mă! Ascult vocea TA..Îmi spune că trebuie să spun şi altora că eşti pe cruce… Să le spun că, de fiecare dată cand te ignoră, când hulesc numele Tău, când te înjură, când te reneagă, când nu vor să recunoască, să vadă şi să simtă dragostea Ta pentru ei, nu fac altceva decât să mai înfingă un piron în mâinile Tale.. Să le spun că şi azi te doare la fel de tare ca atunci…

Să le spun că jertfa Ta are aceeasi valoare… să le spun că îi aştepţi la cruce…de mii de ani. De mii de ani Tu stai şi aştepţi…Îmi spui că trebuie sa fiu un ghid, că trebuie să pun indicatoare, ca cei străini de faţa Ta să găsească drumul spre Tine.

Imi şopteşti că eşti aşa de uşor de găsit… Trebuie doar ca cei care vor cu adevărat să Te întâlnească, să îngenuncheze, să înalţe mâinile spre Tine, să îşi plece capul şi să îşi înalţe sufletul … Atunci te vor vedea … te vor privi … Tu eşti tot acolo, ţintuit pe cruce …

Îti vor privi mâinile şi se vor cutremura … Numele lor este gravat pe ele… Se vor căi de mullţimea fărădelegilor, iar Tu îi vei primi. Le vei acorda iertarea Ta veşnică şi îi vei numi fii ai Tăi. Îi vei inconjura cu bunătatea Ta şi îi vei conduce în slavă. Vor moşteni cu Tine pe vecie Cerul …"Dragostea lui Dumnezeu fată de noi s-a arătat prin faptul că Dumnezeu a trimis în lume pe singurul Său Fiu, ca noi să traim prin El. … ne- a iubit pe noi, şi a trimis pe Fiul Său ca jertfă de ispăşire pentru păcatele noastre."

"Şi noi am văzut şi mărturisim că Tatăl a trimis pe Fiul ca să fie Mântuitorul lumii."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Staruinta..

.... Alte două profeţii pe care le-am citit adesea şi asupra cărora am cugetat mult mi s-au ivit în minte în clipa aceea tot cu atâta putere...