miercuri, 12 iulie 2017

-DESPRE FRUMUSEȚE



Când îți întorci privirile spre El, te luminezi de bucurie”

(Psalmul 34:5)


Se spune că „frumusețea se află în ochiul privitorului”, dar îți poți irosi toată viața încercând să fii pe placul unui privitor nepotrivit.

O scriitoare creștină scrie: „Când vine vorba de frumusețe, fiecare dintre noi duce cu el un bagaj din copilărie…Eu mi-am atârnat în dulap haine din fiecare mărime, mi=am făcut de lucru cu machiajul în loc să-mi pun niște cremă de soare pe fată și să ies afară să mă joc. Nu am mâncat aproape nimic ca să nu mă îngraș.. 0mi-am irosit timpul făcându-mi griji că nu sunt destul de drăguță, când ar fi trebuit să mă bucur de lucrurile care mă făceau interesantă.

De-a lungul istoriei, definiția frumuseții a suferit modificări pentru a reflecta societatea. Uneori trebuie să fim plinuțe, alteori slabe ca scândura; uneori bronzate, alteori albe; uneori cu părul lung, alteori cu el scurt. Ne consumăm energiile ca să fim în pas cu standardele de ultimă oră și… surpriză.

Mereu apare o nouă schimbare…suntem într-o căutare deșartă și neobosită. Noi trebuie să ne gândim cu seriozitate care este inima pe care încercăm s-o cucerim iar inima lui Dumnezeu este singura pe care merită s-o căutăm”.

Pavel spune: „Să nu vă potriviți chipului veacului acestuia, ci să vă prefaceți, prin înnoirea minții voastre” (Romani 12:1-2); „dacă este cineva în Hristos…cele vechi s-au dus: iată că toate lucrurile s-au făcut noi” (2 Corinteni 5:17).

Nu vei găsi secretul frumuseții și al păcii lăuntrice comparându-te cu modelele ajustate de pe coperțile revistelor. O astfel de imagine este neconvingătoare. Vei găsi pacea când îl vei ruga pe Dumnezeu să-ți dea la o parte solzii de pe ochi și să-ți arate cum apari tu în ochii Lui. „Când îți întorci privirile spre El, te luminezi de bucurie”.

Singura definiție sănătoasă și de durată a frumuseții vine de la Dumnezeu, întrucât El „se uită la inimă” (1 Samuel 16:7). Așadar, frumusețea este o îndeletnicire tainică și lăuntrică.
Îmi placeVezi mai multe reacţii
Comentează

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Staruinta..

.... Alte două profeţii pe care le-am citit adesea şi asupra cărora am cugetat mult mi s-au ivit în minte în clipa aceea tot cu atâta putere...