sâmbătă, 15 iulie 2017

"VORBIM ...


"VORBIM FĂRĂ SĂ-MPLINIM"
-Vorbim despre iubire, dar nu ne suportăm aproapele.
-Vorbim despre dragoste, dar ne urâm unii pe alții.
-Vorbim despre credință, dar trăim cu teamă.
-Vorbim despre iertare, dar iertăm condiționat sau deloc.
-Vorbim despre dăruire, dar adunăm tot pentru noi.
-Vorbim despre pace, dar ne certăm tot mai mult.
-Vorbim despre linişte, dar ne întărâtăm unii pe alții la mânie.
-Vorbim despre bunătate, dar suntem tot mai zgârciți.
-Vorbim despre răbdare, dar ne enervăm tot mai mult.
-Vorbim despre înțelepciune, dar prostia ne dă de gol.
-Vorbim despre bucurie, dar suntem tot mai trişti.
-Vorbim despre blândețe, dar suntem tot mai duri.
-Vorbim despre credincioşie, dar suntem tot mai păgâni.
-Vorbim despre supunere, dar tânjim după funcții.
-Vorbim despre umilință, dar ne mândrim şi ne laudăm cu îngâmfare.
-Vorbim despre cumpătare, dar suntem tot mai nesătui.
-Vorbim despre mulțumire, dar suntem tot mai nemulțumiți.
-Vorbim despre compătimire, dar suntem indiferenți.
-Vorbim despre unitate, dar facem dezbinări.
-Vorbim despre părtăşie, dar ne adunăm tot mai rar.
-Vorbim despre rugăciune, dar ne rugăm tot mai puțin.
-Vorbim despre sfințenie, dar suntem tot mai întinați.
-Vorbim despre mântuire, dar suntem tot mai necredincioşi.
-Vorbim despre biruință, dar luptăm tot mai puțin.
-Vorbim despre pocăință, dar semănăm tot mai mult cu lumea.
-Vorbim despre Dumnezeu, dar suntem tot mai departe de El.

Morală: "TRĂIEŞTE MAI ÎNTÂI, APOI VORBEŞTE DESPRE CEEA CE AI TRĂIT."

Un comentariu:

  1. Împărtășesc această mărturie partenerilor care suferă în relațiile lor, deoarece există o soluție durabilă.
    Soțul meu ne-a lăsat pe mine și pe cei 2 copii ai noștri pentru o altă femeie timp de 2 ani. Am încercat să fiu puternică doar pentru copiii mei, dar nu am putut controla durerile care îmi chinuie inima. Am fost rănit și confuz. Aveam nevoie de ajutor, așa că am făcut o cercetare pe internet și am dat peste un site unde am văzut că Dr Dawn acuna, un vrăjitor, poate ajuta la recuperarea iubiților. Am contactat-o ​​și a făcut o rugăciune și vrăji speciale pentru mine. Spre surpriza mea, dupa 2 zile, sotul meu s-a intors acasa si m-a implorat pe mine si pe cel al copilului. Așa ne-am reunit din nou și a fost multă dragoste, bucurie și pace în familie.
    Puteți, de asemenea, să contactați Dr dawn acuna, un puternic vrăjitor pentru soluții,
    *Dacă vrei să te reîntâlnești cu iubitul tău.
    *Dacă vrei vraja pentru a atrage un iubit.
    *Dacă vrei ca vraja să rămână însărcinată.
    *Dacă doriți vraja pentru a opri avortul spontan.
    *Dacă vrei vraja pentru a vindeca orice boală și altele.
    Contactați-o pe e-mailul ei de contact { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    RăspundețiȘtergere

Staruinta..

.... Alte două profeţii pe care le-am citit adesea şi asupra cărora am cugetat mult mi s-au ivit în minte în clipa aceea tot cu atâta putere...