miercuri, 24 mai 2017

Mulţumeşte-i lui Dumnezeu pentru..


Mulţumiţi totdeauna lui Dumnezeu Tatăl pentru toate lucrurile în Numele Domnului nostru Isus Hristos. Efeseni 5:20
  Mulţumiţi lui Dumnezeu pentru toate lucrurile, căci aceasta este voia lui Dumnezeu, în Hristos Isus, cu privire la voi. 1 Tesaloniceni 5:18  
Dorim să ne deschidă Dumnezeu astăzi ochii pentru lucrurile, pentru care putem să fim mulţumitori? Am mulţumit astăzi lui Dumnezeu:

- pentru marea mântuire, care ne-a dăruit-o în Domnul Isus?

- pentru iertarea păcatelor?

- pentru faptul că suntem copii ai lui Dumnezeu?

- pentru pacea cu Dumnezeu?

- pentru viitorul minunat, care ne stă înainte?

- pentru binecuvântarea care ne-o dă El la citirea şi ascultarea Bibliei?

- pentru multe ascultări ale rugăciunilor?

- pentru conducerea Sa în viaţa noastră?

- pentru...?

Am mulţumit astăzi lui Dumnezeu:

- pentru hrana zilnică?

- pentru îmbrăcăminte?

- pentru locuinţă?

- pentru părinţi şi fraţi?

- pentru locul de muncă?

- pentru sănătate?

- pentru pacea exterioară?

- pentru libertatea de a putea lucra pentru El?

- pentru succesul profesional?

- pentru...?

Fiecare poate prelungi lista pentru sine.

„Cererea şi mulţumirea ţin una de alta tot atât de strâns ca buza superioară de buza inferioară a gurii noastre.“ (C.H. Spurgeon) 

mesagerul crestin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Staruinta..

.... Alte două profeţii pe care le-am citit adesea şi asupra cărora am cugetat mult mi s-au ivit în minte în clipa aceea tot cu atâta putere...