joi, 25 mai 2017

Inainte ca sa mori ce faci ?

Inainte ca sa mergi la dentist – te speli pe dinti Inainte ca sa mergi in strainatate – iti saluti toate rudele Inainte ca sa mergi la medic – faci un dus Inainte ca sa mergi la o nunta – iti cumperi cele mai frumoase haine Inainte ca sa mergi la cinema – iti cumperi bilet Inainte ca sa mori = CE FACI ? Gandeste-te inainte ca sa mori , ce faci?
Este o intrebare esentiala pentru fiecare dintre noi fie ca suntem crestini fie ca nu suntem , este o intrebare ce ma marcat chiar si pe mine , stateam in pat in timp ce mi-a venit in gand toate versurile scrise mai sus si m-am gandit sa fac asa o legatura intre ele si sa bagam bine de seama ca inainte ca sa mergem undeva trebuie sa ne aranjam trebuie sa ne fardam , sa ne facem freza , si asa mai departe ,,, dar inainte ca sa mori oare ce putem face . . . ? . . . Este o intrebare asa cam cuidata nu-i asa ? 
 Dar haide-ti sa ne intrebam si acest lucru!

By David Teodor

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Staruinta..

.... Alte două profeţii pe care le-am citit adesea şi asupra cărora am cugetat mult mi s-au ivit în minte în clipa aceea tot cu atâta putere...